Pengedar Sah Shaklee Pandan Indah yang Komited dan Mesra Pelanggan

Sunday, December 31, 2017 0 Comments A+ a-

Pertama-tamanya, eboo ingin memanjatkan syukur ke hadrat Illahi di atas segala nikmat yang tak terhitung selama hidup. Terbuka hati untuk berkecimpung dalam bisnes Shaklee juga merupakan satu nikmat yang dapat memberi harapan untuk eboo peroleh saham dunia dan akhirat, InsyaAllah.

Pengalaman menyusukan anak pertama yang telah menemukan eboo dengan Shaklee. Sedikit imbasan kisah lalu telah dicoretkan di sini


Treasure our Healthy Lifestyle

Tagline Serimuslimah Sihat ini menegaskan betapa berharganya kesihatan dalam cara hidup kita seharian. Tubuh badan sihat, kita boleh generate income 💰💍💎 Tetapi dengan duit, kita tidak boleh beli kesihatan.

Pilihan eboo untuk memilih bisnes Shaklee sebagai penjana pendapatan tambahan adalah suatu keputusan yang betul dan tepat. Selain peroleh side income, eboo dapat menambah nilai sihat tubuh badan dengan pengambilan produk Shaklee yang telah terbukti.

Sukacitanya eboo promote diri sendiri selaku Pengedar Sah Shaklee Pandan Indah yang Komited dan Mesra Pelanggan 😎👍


Eboo sebagai bisnes leader untuk Serimuslimah Sihat (SMS) dengan no ID Shaklee 1119453, anak kepada group Wondrous Empire (WE) dan cucu kepada Celik Vitamin Group (CVG) bersedia untuk berkhidmat kepada seluruh masyarakat yang celik vitamin. 

Kawasan jajahan eboo untuk perkhidmatan cash on delivery (COD) adalah Pandan Indah khususnya, Ampang dan Cheras. 

Di luar kawasan jajahan juga (seluruh Malaysia termasuk Sabah Sarawak) eboo cover dengan menggunakan perkhidmatan pos (Citylink/Pos Laju). Kos penghantaran adalah flat rate untuk Semenanjung dan Sabah/Sarawak. Mudah sekarang, klik-klik, buat bayaran, esoknya barang sampai depan rumah. 

Jika anda di luar Malaysia seperti Singapura, Brunei atau di mana sahaja anda berada (except restricted country) juga ada ditawarkan perkhidmatan pos berdaftar. 

Semua pelanggan eboo akan diberikan konsultasi percuma dan eksklusif untuk anda. Kepada ahli Shaklee di bawah penyeliaan eboo, anda akan dapat coaching session percuma sama ada secara face-2-face ataupun online. 

Eboo mencari protege yang boleh eboo bimbing bersama-sama untuk berjaya dengan bisnes Shaklee dari seluruh Malaysia. Usah takut atau risau, eboo tak makan orang 😁 Eboo suka anda yang proaktif, suka bertanya, suka mencuba, suka explore, suka ambil tahu, suka bertindak dan suka amal Shaklee untuk kesihatan optimum.

Jika sudah bersedia...

HUBUNGI EBOO SEKARANG!

Follow me 👇





Tips Bisnes Berkaitan:
Cara Buat Bisnes Tanpa Modal dan Tak Perlu Simpan Stok
Jana Pendapatan dengan Mudah dari Rumah